تاریخ کهن ایران

تاریخ کهن ایران

وبلاگی برای دوستداران تاریخ کهن ایران زمین
تاریخ کهن ایران

تاریخ کهن ایران

وبلاگی برای دوستداران تاریخ کهن ایران زمین

عقیده اعضای گروه اهورایی

عقیده اعضای گروه اهورایی

انسان ها در سراسر جهان با عقاید و منش های گوناگون زندگی می کنند. گاهی اختلاف نظر بر سر کوچکترین مسائل باعث درگیری و حتی جنگ های بزرگ شده است. این مسئله در تک تک برگ های کتاب تاریخ مشهود می باشد. در این میان اقوام و مللی پیروز بوده اند و توانسته اند حرکت نسل های بعدی خود را پیشاپیش پیرو خود سازند که همواره ریشه و اصالت خود را به عنوان یکی از سلاح های معنوی قرار می دهند. و با تکیه بر آن بر اجانب خود ضربه زنند. این مسئله موجب می شود مردم یک کشور با ذهنیت روشنی که از اجداد خود دارند با انرژی بیشتر و سپر قرار دادن گذشته باشکوه خود شتابی بیش از پیش برای رسیدن به آن شکوه و یا حفظ آن بگیرند.

یکی از آن ملت هایی که گذشته ای سراسر شکوه و عظمت آن را همراهی می کند ما مردم ایران زمین هستیم. تاریخ باشکوه ما چه پیش و چه پس از اسلام دارای ژرف ترین نکات فرهنگی می باشد که متاسفانه امروز تنها نامی از آن ها باقی مانده است. به طور مثال دروغ و ریا از منفور ترین اعمال نزد ایرانیان باستان بوده است که امروز می بینیم از رایج ترین اعمال میان ماست.

هدف این وبلاگ آشنایی شما با گذشته خویش برای ایجاد انگیزه و حرکت بسوی بازسازی سرزمین اهوراییمان است. ما اعتقاد داریم پیشینه با شکوه به تنهایی سعادت به ارمغان نمی آورد اما اگر ما بدانیم که روزگاری قله های افتخار از آن ما بوده است دورخیز ما بسوی اوج افتخار بلند تر خواهد بود.

در پایان باید عرض کنم امروزه که جهان به عرصه ای برای کسب قدرت بیشتر و چپاول ملت های ضعیف شده است ما نباید گوی مغلوب باشیم و ملعبه دست بزرگان قدرت باشیم. و این تنها بوسیله مبارزه تا پای جان امکان پذیر است. و اینجاست که هویت نقش اساسی خود را نشان می دهد. که خوشبختانه کمتر کشوری است که از این نظر بتواند از ما سبقت بگیرد. پس ای فرزند آب و خاک ایران زمین گذشته خویش را بیاد بیاور و آن را اولین و آخرین گلوله خلاص برای اهریمنان قرار ده. اما فراموش نکن که آن بدون تلاش و همت تنها نسیمی است خوشایند برای بد خواهان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.